<$BlogRSDUrl$>

pondělí, dubna 02, 2007

Fotky na rozklik + Katse včera 

Tak jsem chvíli bádal na bloggeru po pomoci s problémem rozkliku fotek, ale žádná adresa na helpery není a v diskuzních fórech uživatelů jsou sicě pěkné věci, ale pro mne zcela nevyhovující.

Takže posílám znova prostřední fotky a udivíme.. zkusím je umístit na okraje. A taky návdavkem přidávám ukázku, jak to vypadá tady na kolejích. Samozřejmě byteček Niků.



Katse Je tady ještě trochu místa, no... Tak jsme včera s Mikkem (Finem, co umí bezva slovensky, ač se uží teprve rok a půl; a hraje na basu) a jeho kamarádem klávesákem, jehož jméno si pamatuju dost nejasně, a taky kytaristou Stefanem hráli v Katse (Nikos jsou v Rusku) Angels od Williamse, Take On Me a Wind of Change. Pak jsme hrali jeste nejaky veci pozdeji, ale to uz jaksi v ramci jamu. No, z toho mi asi nejvic utkvi, jak jsem se totalne nemohl chytit na Pretty Woman:))) Tak z toho nakonec byla docela pekna instrumentalka:) A pak jsem zpival s mistnima Finama No Woman No Cry a na kazu doprovazel nejaky dve dalsi pecky. Peknej jamik to byl. V Katse se mi o nedelich libi.

Comments:
No krasne, uz to jde. Vypadas v tom cernym igelitu fakt hrozne..Ale vousy dobry:)
 
Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?