<$BlogRSDUrl$>

úterý, března 27, 2007

Pondělí 

Už je tady sice jaro se spoustou sluníčka a tepla, ale ještě jsem vytáhnul čertovský prkýnka a protáhnul je po už ne moc zasněžených tratích v Laajavuori. Jen v tričku jsem to pondělní ráno probruslil a říkal si, jaká je škoda, že už zima odešla. Stálo zato vzít si sem běžky. I když mě letos celou zimu stíhají nachlazení a chřipky, které ovlivnily i můj sportovní život, snažil jsem se chodit běžkovat. Lituju, že jsem potenciál týhle země nemohl v tomhle směru využít plně. Tak se asi vrátím příští rok:)
Zcela překvapivě a nečekaně jsem tady našel finské kamarádky. Proč překvapivě a nečekaně? Protože se obyčejně s Finy nepotkáváme. Málo jich chodí na studentské erasmácké večírky. V mnohém mi to připomíná moje přítelství s Nory Lotte, Jonem a Marte... Proč? Je to prostě podobný pocit. Dobře si rozumíme. Byl jsem v téhle noci, kterou za chvíli zakončím úlehem do postele, a taky vlastně celé včerejší odpoledne v Tikkakoski u Heli s její nejlepší kamarádkou Kaisou, Heliinou sestrou Sini, Španělem Nikem a dalšími čtyřmi děvčaty, z nichž jedna byla Němka. Bylo to setkání na rozloučenou pro Heli - jede na přípravný kurz před zkouškami na univerzitu. V Helsinkách stráví následující dva měsíce. Trochu škoda, poznali jsme se teprve nedávno a dobře jsme se spřátelili, o čemž svědčí i to pozvání na tenhle velmi soukromý večírek. Jak Heli řekla, nezálěží na počtu lidí, ale na kvalitě. A tady to vyšlo dobře, bylo to příjemné, bylo to fajn. Kaisa zůstává, Heli se bude občas na víkendy vracet, tak se budeme asi vídat na jam sessions v Katse a třeba podnikneme i něco jiného. Po nákupu v S-marketu jsme společnými silami uvařili kuře s rýží, k tomu zelenina, Niko upekl jablečnou buchtu (já strouhal jabko, vymáslil formu na bábovku, vysypal ji moukou... prostě šikula:) ), hráli jsme trochu na kytaru (tentokrát opravdu jen trochu :) ) a klábosili. Heli má fajn rodiče a taky ještě malou sestřičku.
Nebyl tedy čas na školu. Celá odpoledně-večerní akce přišla náhle. Sotva jsem stihnul oběd. Zítra dokončím jednu esej. Čtu na diplomku, ačkoli nevím, zda mi přijali její tezi.

Comments: Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?