<$BlogRSDUrl$>

pátek, března 02, 2007

Jací jsou tedy Finové? 

Píšu esej na předmět týkající se finské kultury a komunikace Finů. Na právě skončivší Stammtishi jsem dostal od jednoho Fina radu, o čem psát, když jsem nechtěl už nic slyšet o "silent Finn", tedy o "tichém Finovi", o němž tady všichni mluví (až mě to sere). Řekl mi: "Na youtube si poslechni Helsinki Complaints Choir a budeš vědět všechno, co je na Finech typické, jaké mají problémy, co jim vadí a tak. Ta píseň je vypovídající, zároveň vtipná." A skutečně, pobavil jsem se:) Takže šup klik sem:
http://www.youtube.com/watch?v=ATXV3DzKv68
(s anglickými titulky, takže vy, někteří dříve narození, poproste své ratolesti o překlad; pokud by i ony váhaly, existuje strana www.slovnik.cz, kde lze některá neznámá slova nepředstavitelně rychle dohledat).
Ten sbor se sešel jen pro tuhle píseň. A moc se povedla. A taky není jenom o Finech:) Podle mne je to mazec!

Comments:
moc dobrý!
 
Héj to je skvele:) Ono je to ale fakt, co tam zpivaj no. Ale je to fakt hezke. Se mi libi ze tam zpivaj jak babicky, tak mladi lidi:)
 
Refren vyvolal jezeni chlupu, coz znamena, ze je to asi super!!!;o)
Nezalozime melnicky sbor zalobnicku?
Prutaaaah poveeede pres Blataaaaa...
 
...a vsichni mi tvrdiii, ze je to obchvaaat...

...asi budu kadiiit do suchyyy latryyynyyy na vekyyy...
...unie neda asiii nikdyyy na kanaaalizaciii zadny chechtakyyy..
...protoze jsooou spatne napsanyyy projektyyy...
...ponevaaadz cistickuuu jsme celickooou prodaliii...
...a beztak kanalyyy smrdiii miii za vratyyy...
 
Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?