<$BlogRSDUrl$>

neděle, února 04, 2007

Sobota 

Takže sobota: zhruba od půlnoci film Eurotrip u Řeků Nicků, děsná psina, mírně ulítlý, ale mazec (8 bodů z 10); mytí, mazání, web, ulehnutí po půl třetí

vstavani v 8:40 - když jsem si přeřiďoval budík na 8:50, zjistil jsem, že jsem si na tohle ráno vůbec nenařídil budík, z čehož mohl být můj velký smutek; tedy vstávání v 8:50, rychlá snídaně, rychlá jízda na kole (za mé provedení rána 1 bod z 10, za můj výkon 9 z 10 - moh jsem ještě vynést koš, ale nevynes, ale jinak jsem se sám před sebou projevil jako superman, co dokáže úplně všechno, z čehož se mu nechce dělat vůbec nic)

pět hodin Finnish Traditional Music (tohle snad netřeba překládat), výborný učitel s přehledem o evropské nejen lidové hudbě, improvizovaný orchestr různých nástrojů a naše společná hra a zpěv dvou finských lidových písní (kytara, mandolína, džembe, bongo - jsem hrál já, flétna, kontrabas, několik tradičních finských lidových nástrojů zvaných kantele, a ještě jeden nástroj africký strunný, jehož jméno si nepamatuju), skvělý předmět (10 bodů z 10).

oběd v Kebab Hausu za 5 euro - kebab číslo 8 = zapečené brambory, jehněčí, spousta česneku, zeleninová příloha, k tomu navíc možnost vzít si jakkoli moc zeleniny a ananasu, opět výborné (9 z 10 - než stihnu tu obří porci zpracovat, vystydne), jinak totální přežranost - ale když ono je to tak dobrý...

cesta od školy do Lidlu - nákup 4 litrů džusu (litr za 49 centů, což je tady bez konkurence), zmrzlý štrůdl (1,49 eura), med (2,79), máslo 250g (0,89), ovocný čaj (0,79). To vše za 7,92 eura - ani jsem si neprd. Jo, kamarádi, je to nátěr, ale takovej je svět. (vzhledem k "výhodným" cenám hodnotím 3 z 10... pro představu: ostatní obchody se kromě tučného výdělku ode mne nedočkají víc než 1-2 bodů z 10)

NHL na playstationu - playstation to zrovna nebyl, ale něco toho typu; u Paulovýho florbalovýho trenéra Mattiho, co bydlí coby student v budově A a má obří televizi (my jsme v budově M asi minutu cesty od A a Paul má trpasličí televizi a nemám televizi); dostával jsem pěknou nakládačku, páč kluci to smažej celkem často; OVŠEM!!! nevím, jak se to stalo, ale stalo se, protože tak to prostě je a já nejsem žádnej hadr, aby se mnou kdejakej severskej trouba vytíral, že jo - zkrátka jsem v posledním mači Mattiho porazil 1:0. Pravda, hodně šťastnej a náhodnej gól, ale takový byly z mých celkově tří gólů dva, takže to beru jako danost a výsledek mýho umu (7 z 10 - navýšeno tím vítězstvím o dva body, jinak jsem cítil, že ta hra chce, abych na ní byl závislej)

Odchod do hajan - za chvíli (1 z 10 - chtěl jsem jít dřív)

Comments: Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?