<$BlogRSDUrl$>

sobota, ledna 13, 2007

Už nejsem sám 

Přijel můj spolubydlící. Zaklepal, otevřel jsem a tam cizí mladík: "Já tady bydlím." Zasmáli jsme se a já ho pozval dál. Kufry se mu cestou ztratily. Jeho klíč od pokoje má kámoš z Německa, kterej přijede pozdějc. Tak z mýho mobilu zavolal pána, co za deset euro takový pokoje otevírá. V noci je to za dvacet. Zpět ke spolubydlícímu. Sympatický Kanaďan Paul. Reprezentant Kanady ve floorbalu. Do Finska přijel právě kvůli floorballu - hraje nejvyšší soutěž juniorů a 3. mužskou divizi. Kanada je 26. na světě, Finsko je 2. Dnes s námi nepůjde na hokej Jyväskylä - Tampere, protože bude čekat na kufry, co maj dorazit večer. Snad příště. Ačkoli vstup 8 eur nenapovídá, že by u mě bylo někdy příště. Během čekání jsme poseděli u mě v pokoji a pokecali. Je to fajn kluk, moje obavy se rozplynuly.

Comments: Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?