<$BlogRSDUrl$>

úterý, ledna 30, 2007

Odpověď Klárce... 

(odpověď na komentář k předchozímu příspěvku)
Ahoj Klárko, vzpomínám na něj nejvíc ze všeho z rodné matičky, země mojí.. Je to Mělníček, hobitín, jak ho krásně nazval Rush :) Ještěrka se mnou vymetá všechny akce a hlídá, abych se neopíjel. Otevírá mi pivenka, ale když už mám dost, zapře se a už neotevře. Podle toho poznám, že mám jít spát. Ještěrka taky chodí do školy, dnes jsme byli na finštině a švédštině. Chtěla ještě na základy jaderné fyziky, ale to jsem zatrh. Zítra máme volno, tak jdeme k doktorovi, páč nám furt něco sedí na průduškách (tak doufám, že paní doktor vyšetří i ještěrku - a snad má laser, aby jí nepřivodila trvalé následky na image). Jo, pan Koudelka... Psal jsem mu v neděli email, že bychom s Lykke til rádi zahráli na vinobraní a co že pro to můžeme udělat. Uvidíme, co odpoví. Zda odpoví. Možná správná odpověď by byla: demonstraci! A ty víš, Amálko, jak mám demonstraci rád... Jinak o dění na Mělníčku je i jeden nový server http://melnicky.blog.cz .
Petra je mi s tím sněhem a lopatou opravdu líto, takřka mi dneska plakal do icq, že to roztálo i v Podkrkonoší. Nepřetáhli paní zimu někam na jinou planetu? Nezbyla nám tady po ní jen její líná dcerka? Může za to koka-koloušský Santa Claus? Zmizí někdy severní polární čepice? Nepatří ta čepice náhodou Santu Clausovi? Nezbavíme se Clause právě až po roztání jeho čepice, nejvýraznějšího jeho symbolu? A co na to náš prezident, náš symbol? Dotklo se ho to? Dotkla se ho Merkelová, nebo si ani nepodali ruce? Podá někdo pomocnou ruku Euroústavě? Asi ne...
Každopádně Mělníček mi chybí, těším se na únorový kraťounký návrat (15. - 23. 2.) a doutníček na vyhlídce pod kostelní věží. Smutno mi tu ale není, jsou tady dobří lidé a mám hodnou ještěrku. I finštinu jsem nějak skousnul a budu chodit, dnes jsem zahájil švédštinu. Je to zvláštní, musím si zvykat na roli jazykového losera (čti lůzra) - všichni kolem umí líp než já, což je při studiu cizích jazyků situace pro mne poměrně nezvyklá a krajně nestandartní. Vždycky jsem si lebedil, že se nemusím moc učit, šlo to tak samo... Kde že loňské sněhy jsou? A to se asi tam dole ptáte často, co? :)
Amálko, měj se krásně!
Tvůj Bond

Comments: Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?