<$BlogRSDUrl$>

neděle, prosince 10, 2006

Po koncertě Rainbow Gospel 

Energie, silné hlasy, soulad, souzvuk, dobrá nálada, kontakt vystupujících s publikem, gospely, kapela, sbor. Prostě Rainbow Gospel zazpíval na Mělníku. Šel jsem do evangelického kostela, protože znám některé členy pražsko-mělnického sboru. Tušil jsem, že se mi to asi bude líbit, i kdyby to znělo podivně, protože když už člověk má (minimálně) dobré známé, kteří něco dělají s nadšením, většinou danou činnost ohodnotí kladně a přijme s otevřeným sdrcem i myslí. Ale tenhle zážitek předčil veškerá má očekávání. Opravdu jim to moc šlo, zvuk byl sytý, mělo to barvu a výraz. Jen do projevu někteří mohli dát trochu víc. Pěkně to se mnou při písničkách cvičilo, dokonce jsme se na kúru roztancovali a našimi kreacemi pobavili doprovodnou kapelu s Romanem za škopkama, klavírníkem Bobem, kytáristou Duchem a basníkem Kreysonem. No...šak ňa znáte, kurňa, ne?
Navíc jsem cestou na Mělník příjemně pokecal s Františkem z TS Praha, který za Rainbow přijel z hlavního města. Po koncertě pár koláčků na faře, dáta masala v čajovně s Klárkou, Duchem, Bobovýma, Vláďou, Pavlou, Janičkou, Budhou a jeho slečnou, tuším. Sváteční doutníček na vyhlídce u zámku a cesta domů s Bobovýma.
Byl to celkově dobrý den.

Comments:
Jo jo, muzu jen souhlasit. Byli vazne skveli:) Libila se mi ta holcicka v ruzovy mikince, jak sebou pri zpivani strasne hazela. A taky Ursula, jak to hezky proziva:)
 
Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?