<$BlogRSDUrl$>

středa, října 04, 2006

Je Sejček mělnický Berlusconi? 

Přišla vám do schránky kandidátka Mělničanů? No tak samozřejmě, že všech 20 000 obyvatel města nejde kandidovat v komunálních volbách, ale jistá nezávislá iniciativa se tak pojmenovala. Krom toho, že jsem si přečetl poměrně tradiční hesla a vize do budoucna, jež můžeme vidět i u jiných iniciativ a stran, mne zaujala jiná věc. Jedním z kandidátů je i pan Sejček, jenž prostřednictvím své firmy SELI provozuje oficiální výlepové plochy na Mělníku. U jedné z nich jsem se minulý týden na chvíli zastavil - na různých místech plochy bylo na lepeno zhruba 6 až 8 kandidátek nebo plakátů s hesly Mělničanů. Neviděl jsem jediný plakát jiné strany nebo iniciativy. A že jich jde letos do voleb nebývale mnoho!
Ještě že nemáme metropolitní televizi, to bychom se asi dočkali věcí. Berlusconi je ukázoval kdysi v Miláně - s televizí začínal své pozvolné ovládnutí Itálie pomocí médií, no. Ale kdo ví, jaké možnosti skrývají výlepové plochy...

Comments:
proč to není na Mělníčku? :-)
ale jinak: to, že v Týdeníku vychází co týden už minimálně měsíc půlstránková reklama na Radnici 2006, ti nevadí? Je to stejné médium. Člověk, který vlastní Týdeník, sice na kandidátce této strany nefiguruje, ale jinak tam je hromada jejich kamarádů. . .

pobavilo. ale Sejček skládá kandidátky (více či méně úspěšně) už mnoho let a pokaždé měl před volbama svoje plochy plné svých kandidátů. je spíš logické, že jiné strany u něj neinzerují (proč by dávaly vydělat konkurenci) - stejně tak jako neinzerují v Týdeníku.

jednoduše - nezávislé médium tu neexistuje (nemluvíme o nezávislosti ve smyslu nucené nestrannosti, kterou musí aspoň naoko dodržovat Radnice, která má prý mít speciální číslo v týdnu před volbami).

a jak to vyřešit, pokud chce člověk opravdu zodpovědně přistoupit k urně a zvolit si zástupce na radnici na příští čtyry roky tak, aby to mělo nějaký smysl? - krom toho, že by měl volit lidi, který zná, a který ho svým životem nezklamali, tak by měl určitě ty lidi po volbách víc kontrolovat. vždyť přiznemjme si to: na kolika veřejných zasedáních zastupitelů za poseldní roky jsi byl ty (jako občan, ne jako novinář), jsem byla já (přiznám se: NA TŘECH v rámci jejich ježdění po městských čtvrtích...), na kolika byli běžní občané? to je ten hlavní problém. na týhle komunální úrovni je skoro jedno, kdo tam bude sedět, klidně i komunisti (to říkám s plným vědomím, a víš, že takový věci neříkám jen tak), ale musej se hlídat. jsou to totiž naši zaměstnanci, všichni je platíme z daní. když budu mít v krámě brigádníka, tak ho taky budu kontrolovat, přestože to bude klidně můj kamarád (a popravdě: nekamaráda, nebo někoho, komu nevěřím, že tu práci odvede dobře, do krámu nechci..). a práce na radnici je taková svého druhu brigáda na čtyři roky s možností prodloužení. je to pro většinu lidí práce navíc, nad rámec svých vlastních zaměstnání (krom starosty a místostarosty jsou snad všechno pořád neplacené funkce, nebo se pletu?)...

odjinud: Ondro, když teď Mňága vyjela s novou deskou, co se jim takhle vnutit jako předkapela? když vás tak teď po ránu poslouchám (ty jsi ale vlezlej, pouštět mi tu svou kapelu :-)) ), a předtím jsem v rádiu slyšela tu novou (stálestejnou) písničku Mňágy.. tož mně to jen tak napadlo.

hele, je tohle tvůj blog nebo můj? ;-) end!
 
Proc to neni na Melnicku? Protoze tohle je muj soukromy blog a tady pisu vyhradne za sebe. Na Melnicku je tym redaktoru, s nimiz bych tohle - dle meho nazoru - mel konzultovat. To za a). Za b) kdybych uverejnoval to, co tady, na Melnicku, nemeli by ctenari duvod sem chodit a bonduvblog by ztracel prestiz :)
 
4.října 2006 měla jako první a v té době jediná strana "Mělničané" vytištěny plakáty určené pro komunální volby...Pokud by si objednala výlep i jiná strana, byly by na těchto výlepních plochách umístěny i plakáty této strany. Dnes, několik dní před volbami, jsou na výlepových plochách plakáty většiny stran.
 
Jojo, pred volbami uz tam byly. Toho si mohl vsimnout kazdy Melnican. Tahle situace ale primo vybizela k napsani male glosy. Verim, ze pan Sejcek i Melnicane ji vzali v duchu, v jakem jsem ji psal. Jsem stasten, ze nezavisle iniciativy - aspon dle meho nazoru - v komunalnich volbach na Melniku celkem uspely (ackoli jsem doufal v jeste trochu vic kresel pro ne). Pevne verim, ze se jim bude darit.
 
Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?