<$BlogRSDUrl$>

čtvrtek, července 20, 2006

Česko postihly vedra. To jsem poznal. Pak mi to říkal před pár hodinama Kawa. Jsem si zprávy o té malichernosti taky všimnul teď na idnesu. Váhal jsem, zda si to rozkliknout, jestli zpráva o něčem, o čem už dávno vím, přinese něco nového. Nakonec jsem si řekl: Za kliknutí nic nedáš, chlapče. A skutečně - nic jsem za něj nedal. (i když i tohle by mohla být pointa mého vyprávění, budu pokračovat) Zpráva vlastně nic nového nepřinesla. Bude vedro, a upřímně, je mi celkem jedno, jestli bude 35, 36, nebo 37 stupňů. Prostě se mi v autobuse zase při pouhém sezení tak zapotí prdýlka, že budu po vystoupení vypadat, jako bych se připosral (jako ve středu). Psali, že děti mají vypít dva litry denně a dospělí tři litry a více, zkrátka prý zvýšit konzumaci nealkoholických nápojů. "Mělo by jít o nápoje neslazené nebo alespoň méně sladké, bez přísad kofeinu a dalších stimulantů. Vhodné je kombinovat minerálky s tekutinami obohacenými o vitamíny. Pro nemocné se zažívacím traktem je šetrnější pít neperlivé vody." A já se ptám: co pivo? Děláme to všichni blbě, když ho v tom vedru pijeme jak duhy, protože jako jediné nás dokáže uspokojit? Proč se média nezmiňují o zlatých píscích, alpských ledovcích a niagáře českých zemí, jejichž obyvatelé šumivé divy světa prostě milují?

Comments: Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?