<$BlogRSDUrl$>

pátek, dubna 14, 2006

blíží se... 

bliží se, skutečně se blíží... co? cože? léto! ten čas dovolených, které já osobně nerad úplně moc dopředu plánuji. rád vyrazím někam na pár dní, když to zrovna vyjde - akce kulový blesk se tomu u nás doma říká. ale jak se zdá, letos trochu naplánuju. Klárka (Amálca) si teď študýruje v Amstru a tam se za ní vydáme na přelomu května a června na pár dní. ještě jsem tam nebyl a už se moc těším (poněkud klišovité, leč pravdivé). pak nás se spolužáky čeká na konci června výprava do velehor východu, do Beskyd. ještě jsem tam nebyl a už se moc těším (poněkud klišovité, leč pravdivé). a protože jsem v zimě nikde nebyl, v létě si to chci vynahradit, a tak jistě ještě někam pojedu, protože jaro mi připravilo spoustu zaneprázdnění ve škole, v práci, na Krišpínovi, v kapele a v životě vůbec a odpočinout si je potřeba, aby člověk měl sílu na další podzimní záhul, spojený se stále více zachmuřeným počasím.. ale na to teď raději nemyslet. Budeme s Lykke til taky trochu hrát - v pátek 5.5. od 19.30 v klubu Prosek (společně s velmi dobře znějící funky kapelou Wan men sonk; vstupné je přijatelných 60 korun), v sobotu 27.5. asi od 15.30 na festiválku v parčíku před mělnickým kulturáčkem (+ další mělnické kapely - Colosal, Depozit a další, a taky něco pražštiny v podobě opravdu výborné skupiny mého spolužáka Petra Štiky - jmenují se S.N.C., ano čteš správně "esence"; vstupné volné nebo dobrovolné... hlavně aby to bylo dobro). Čeká nás také například letní hraní na celosvětovém setkání junáků v Brně 30.7. večer - velmi dobře vyhlížející setkání - ještě jsem tam nebyl a už se moc těším (poněkud klišovité, leč pravdivé). Přijďte si nás poslechnout, rádi vás uvidíme! Těším se na vás v létě! A doufám, že budu mít čas na kolo a na plavání...aspoň trošku:)

Comments: Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?