<$BlogRSDUrl$>

sobota, ledna 14, 2006

Vezl jsem v noci jednoho z nej kamarada domu.. no, vezl. Jeste nez jsem vezl jeho, vezl jsem nekoho jineho, on musel, zel, cekat. Cekani mu ale prislo prilis dlouhe, a tak mi volal. Mel jsem ale vypnute mobilni aparaty, tudiz se mi nemohl dovolat. To bylo zhruba v 1:21. Kdyz jsem v 1:40 zjistil, ze na miste cekani neni a ze mi trikrat volal (po zapnuti mobilu se vam na displayi zobrazi leccos), trikrat mi to nezvedl, predcimz uz odjel s jinou partou do Neratovic. Ctvrty pokus se zdaril a ja ze pro nej zajedu. Souhlasil. Zeptal jsem se ho pak uz v aute: "Procs' tam nezustal? Uznavam, uz tam moc lidi zrovna nezbylo, ale..." Odpovedi byla veta: "Opravdu se chces o tom bavit?" Popravde, chtel jsem. Zajimalo mne, proc tam nepockal. "Ty ses bal, ze bych pro tebe neprijel, vid?" On: "Vis, kdyz clovek ceka hodinu, pak hodinu a pul, tak uz tak nejak ani neveri." Ja: "Hodina a pul to nebyla, ani hodina. 40 minut." Muj kamarad si to nemyslel (ve skutecnosti jsem prvni partu odvazel zhruba v 0:50 a pak se hned otocil). Kdyz jsem ho zdarne dovezl az k domu, stiskem ruky jsme se rozloucili. A kdyz jsem uklidil auto na parkoviste, precetl jsem teprve zpravu na druhem mobilu, kterou mi kamarad poslal uz v 1:31. Stalo v ni " 's me nasral.. Brutalne.. " Vsimnul jsem si, s jakou peci byla ta zprava napsana. A uvedomil jsem si, ze je to opravdu jeden z mych nejlepsich. Ten apostrof by tam totiz moc lidi nedalo...

Comments:
Taky dodej, zes` stihnul jeste daleko predtim nasr... cely zbytek kapely, a tudiz ten tvuj nej kamarad byl tedy nasr... dvakrat!Ale jak rika jeden z mych nej kamaradu: "detma nezatopis!" ;o)
 
jsem cekal, ze to dodas ty.. :) a jak rika dalsi z mych velmi dobrych kamaradu: "nenadelas nic". Ale tomu se chci postavit :)
 
Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?