<$BlogRSDUrl$>

pondělí, září 12, 2005

Sobota začala idylicky. Vstal jsem brzy, nemohl jsem dospat. Večer mě totiž čekal koncert na SOSfestu a přes den jsem měl mít celkem volňásko. Kolmo jsem odvezl foťák sporťákovi Tepu regionu (při jízdě se mi nic nestalo), stavil jsem se na hřišti na Polabí, kde volejbalisti ostudně prohráli s Lysou nad Labem (až jsem ronil slzy) a tenisti se řezali v klubovém turnaji (krve jak z vola). Po dvou letech jsem vzal do ruky raketu a plácnul si na zdi (dost dobrou kosu mi půjčil Aleš Januška). Ačkoli jsem se zdí prohrál (po kolikáté už...), musím se pochválit, bylo to těsné :) Už měla zeď mečbol, když tu mi volá Rush, abych smahnul ňáký kéda na SOSfest. Uháněl jsem na svém cyklooři cestou necestou, parkem neparkem, ulicí neulicí, sídlištěm nesídlištěm a už jsem zasunul první placku do naší mašinky. Do čtvrt na pět jsem měl co dělat. A aby mi to hezky utíkalo, psal jsem delší článek o hokeji a chystal další matroše, trochu jsem poklidil, aby si bratrova Raduška, která měla přijet, o mě myslela, že jsem pořádný a pečlivý chlapec. A to už teplota v pokoji klesala, jak se dosmažil poslední kulatý bramborák se směsí songů mělnických kapel. Sedl jsem do čtyřkolého medvěda (Peugeot 405) a škvařil to na SOSfest do areálu restaurace U Jelínků. Přehlídka se fakt moc povedla, vděk míří k Rushovi a Líbovi a dalším dobrovolníkům a nadšencům, kteří na její tvář plácli trochu toho make-upu. Vrcholem pro mě byl samozřejmě náš koncert, jinak to ani být nemůže. Moc jsme si to s klukama užili a jsme rádi, že spousta lidí vydržela tancovat celý koncert! Děkujem za podporu!! Tak zpocenej jako v sobotu jsem při koncertu ještě nebyl, myslím, že jsem musel někoho pod pódiem pěkně osvěžit svým potem, jak to ze mě cákalo :) Ne, uznávám, to bylo nechutný. Ale nic, už je to venku :) Žel, z programu jsem toho moc neviděl, páč jsem ještě vezl naše do Liběchova na oslavu, ale moc se mi líbili Sir Malkowich z Nového Strašecí (na obrázku). Vítěz neratovického festivalu Žízeň hráli moc pěkně, chvílema mi to přišlo jako Divokej Bill (někdo jiný mi zas říkal, že v druhé polovině koncertu spíš jako Vypsaná fixa... tak nevím). Zpraku si mě taky naklonili, ale ani z nich jsem moc neslyšel. U Sex Deviants mě moc mrzelo, že jsem moc nerozuměl textům (snad krom Rovnátek). Takže se to všecko na SOSfestu povedlo!! Kdo nepřišel, může jen litovat.
Kdo chce podrobnější obrazový dokument, nechť klikne vlevo na odkaz psouk.tk.

Comments: Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?