<$BlogRSDUrl$>

sobota, září 24, 2005

Je vlastně zvláštní, jak to s člověkem hází. Jednou si říká, jak je ten život v pohodě, podruhé jak je pěkně na prd. Právě teď prožívám druhou fázi, anóbrž mám za nedlouho vyjet do Phy, odkud do J. Hradce, kde točení házené mne očekává. Nemusím zatěžovat vaše bulvy řka, že se mi o sobotě vůbec nechce. Přípravu jsem chtěl neodbýt, tak jsem chvilku brouzdal po síti a hledal uzlinky a spoje s info o obou týmech. Něco se podařilo naleznout, něco ne. Od vinobraní trpím permanentní nevyspalostí, a tak bych nejradši celý den prospal. Když už jsem si mohl dnes dopoledňánko dáchnout dýl, vzbudil mě bolavý zub. Cítil jsem ho trochu už před vinobraním, ale pak to přešlo, tak jsem myslel, že to byla vlčí mha. Nebyla. (aktuální info o dění v mém a bratrově pokoji, kde se bratr právě nenachází, jsa v Kopidlně u Radky: nakoukla sem máma a oznámila přítomnost bramboračky na stole v obýváku. Půjdu ji vyzvednout a překlopit do svých útrob, kde bude určitě užitečná) S bramboračkou je svět o poznání lepší! Trochu pomohl i ibalgin. No, a teď mě čeká pár telefonátků k zajištění výsledkového servisu a zítra se opět utelefonuju ke klinické smrti kvůli článkům, co budu pozdě večer ťukat do malých krychliček namačkaných neskonale blízko u sebe, kvůli čemuž píšu úplně jiná slůvka, než chci (pre-klepen). (Paroubek právě na ČT24, řekl, že i bez Grosse mají sociální demokraté své orgány na místě a že on teď bude zvolen do křesla znamenajícího svět a že z těch orgánů vymačká maximum... Hleďme!) Tenhle víkend se mi právě nechce vytvářet žádné hodnoty, venku hezky (asi naposledy letos) a jeden by rád dotkl se stromu při posledním nádechu před dlouhou zimou, v poli pozdravil zajíce, co k úkrytu uhání, pohlédl z vyhlídky, kam až oko dohlédne v šírý kraj to polabský, a tak vůbec zevloval. Toť ale pohádka jen, a proto hybaj do práce, kůže líná!
Motto: Když se ozve zub, uháněj k zubaři.

Comments: Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?