<$BlogRSDUrl$>

sobota, srpna 27, 2005

Poslední dobou cítím stále větší potřebu dát si aspoň na 14 dní voraz. Což ale nepůjde vzhledem k některým slibům, jež jsem dal, a práci, kterou potřebuju, abych nabral zkušenosti a taky abych získané žetony investoval do casina život, kde se už skoro 25 let jede velká hra. Naštěstí kulička v nevyzpytatelné ruletě zatím padá téměř výhradně na má čísla, takže suma sumárum vyhrávám (doufám, že si se mnou krupiér nezahraje falešnou hru). Někdy je tenhle gambling ale velmi vyčerpávající a je potřeba nabrat nové síly. Proto jsem rád, že mi Helenka Kosková, sekretářka YMCA v ČR pro zahraničí (u které jsem se zcela náhodně ocitnul v kanceláři), nabídla účast na semináři s tématem Where Do I Belong? v Litvě. Takže 10.-20.10. po mně nic nechtějte a pokud skutečně budete něco potřebovat, najdete mě v Pobaltí při diskuzích s Francouzi, Maďary, Estonci, Čechy a Litevci. Podobné setkání mladých lidí v Norsku před 2 lety jsem si děsně užil, a tak se moc těším, že to bude fajn a poznám své evropské spoluobčany.

Myšlenka dne: Páč mi 3.9. bude 25 let a setkání nabízená Ymkou jsou právě do 25, přemýšlím, že v příštích 12 měsících objedu pár podobných akcí. Jsem to ale hlava! :)

Comments: Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?