<$BlogRSDUrl$>

pondělí, srpna 08, 2005

Brácha mi před 14 dny nechal seřídit kolo, že prej bylo v katastrofálním stavu. V pátek jsem si na něj sednul a při prvním brždění mi to došlo - seřídili i brzdy. Ale to už jsem ležel na zemi s kolem na zádech. Ano, zkusil jsem si let přes řídítka a pěkně si rozbil držku.
Heslo dne: Před usednutím na kolo si uvědom, zda ti někdo náhodou nedal seřídit brzdy. A vem si helmu (já ji neměl a jsem rád, že umím tak chytře padat).

Btw., nešlo jen o sedřenou dlaň, jak to zprvu vypadalo, ale o naražený zápěstí (což se ukázalo asi po čtyřech hodinách), jehož vinou jsem nezved' ani peněženku s papírovou padesátkou. Tak jsem si půldruhý hodinky poseděl na chirurgický ambulanci, pokecal s paní, co má zánět prsu (fakt nedobrá nemoc, když člověk potřebuje kojit a používá k tomu jen jedno ňadro) a zjistil, že když jsou na ambulanci dva doktoři, hned to rychlejc odsejpá.

Comments: Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?