<$BlogRSDUrl$>

pátek, července 01, 2005


Zkouška s kapelou byla vskutku chutná. Dali jsme si aperitiv v podobě osvědčených songů a pak to zajedli dávkou mladého hudebního masa z naší udírny. Okořeněné špetkou vtipu to vyústilo v báječný kulinářský zážitek.
A jak jsme nebyli na lačno, šli jsme to hned s bubeníkem Rushem zapít. A - veřte, nebo ne - džusík má něco do sebe. Svěží mysli, dohodli jsme svůj pobyt na filmáči v Karlových Varech (abychom to Jirkovi Bartošků mohli ohodnotit pěkně z "na vlastní oči"). Takže v neděli vyrážíme! Jo, a U Tauchmanů jsem viděl největšího exáka na světě: číšník přinesl Rushovi a mně půllirt s mixem džusu a vody. Ťukli jsme si, já se příjemného číšníka hned zeptal, zda-li by nebyl na skladě nakládaný hermelínek, a tu koukám na Rushe, jak pokládá prázdnou sklenici. It's a kind of magic...

Comments:
no, koukam bonde, ze to tu mas pekne. Hezky si poctu... cuzz
 
Dekuju Libo, moc jsi mne potesil. Zas mi neco napis, je to fajn precist si prvni komentář na svém blogu :)
 
Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?