<$BlogRSDUrl$>

pátek, července 01, 2005

Včera odjela Sultana, od pondělka jsem toho moc nestihli. Pondělí Sultana prospala, šli jsme jen na Starou školu, kde měla Sultana své první dva fernety. V Díře pak dalšího. Všechny objednal můj tatík. Sultaně se to zalíbilo, ale bylo už pozdě, tak jsme šli dom. Od úternáho rána se nám lepila smůla na paty, respektive na špičky. Všude, kam jsme přijeli měli zavřeno. Na Pražským hradě zavíraj všecko v pět (jsme přišli ve čtvrt na šest) a Kokořín nám ve středu zavřeli ve čtyři (když jsme přišli v 16.18) - nasere, co? Jen na Vrátenský hoře mají do šesti, tak nás potěšili. To byl lahodný zážiteček! No, a včera jsme chtěli zas do Phy, jenže to chcalo, tak jsme zůstali na Mku. Ve Věži jsme dali ňáký pexeso (Sultana to neznala a já strašně moc vyhrával. Tak jsem to pak narafičil a nemoh jsem si jako vzpomenout, kde je ten brouk pytlík, a skončilo to plichtou.), pak jsme smažili céda. Cestou do prahy jsem neboural, přežili jsme, takže S. nastoupila do busu a tradá do Stuttgartu. Před jednou jsem přišel k evě na pařbu (slavil někdo něco? fakt nevim) a už tam zbyla jen omladina.. starý pardálové už v tý době sundali papuče a chumlali se v peřinách. A dneska jsem obědval úžasný topinky z vejcem od Jany Hood a proflákal jsem den, jak jsem moh.. zvedám kotvy a jdu na kapelu.. Lykke til!
Maminka mi právě přinesla jahodový koktejlík.. naše maminka ráda dělá koktejly a ráda je dělá chutné.. tenhle byl! No to teda!

Comments: Okomentovat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?